پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۹۶۷
دوشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰

فکرشهر: صاحب یکی از دامداری های کنگان که لاشه دام های تلف شده در اثر سیلاب را جمع کرده بود تا به مردم عرضه کند، دستگیر شد.

به گزارش «فکرشهر» از پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کنگان در این باره گفت: در پی وقوع سیلاب های مخرب ۲۴ ساعت گذشته و خسارات سنگین به این شهرستان، و تلف شدن گوسفندان و جمع آوری لاشه آنها در ساحل دریا، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گفت.

سرهنگ رضایی با توضیح جزئیاتی در خصوص انتشار فیلم جمع آوری لاشه گوسفندان و توزیع میان مردم بیان کرد: با حضور به موقع پلیس، نماینده دادستان شهرستان کنگان، نماینده دامپزشکی، و مرکز بهداشت با همکاری شهرداری، همه لاشه های گوسفندان از محل دپو، جمع آوری و امحاء شدند.

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر نیز در این باره گزارش داد: با وقوع سیل روز گذشته در کنگان در یکی از دامدارای‌ها که تعدادی از دام‌های آن واحد در این حادثه غرق شده بود متأسفانه صاحب دام با جمع آوری لاشه‌ها اقدام به پوست کنی برای عرضه به عموم کرده بود که با مراجعه اکیپ نظارتی شبکه دامپزشکی کنگان و همکاری نیروی انتظامی، کلانتری، شهرداری و پیگیری‌های قضائی و دستور دادستان فرد خاطی بازداشت و لاشه دام‌ها معدوم شد.

گفته می شود تعداد این دام ها ۱۸ راس گوسفند بوده است.

به گزارش «فکرشهر»، باران و سیلاب روز گدشته در جنوب استان بوشهر به ویژه شهرستان کنگان، خیارت های جانی و مالی فراوان بر جای گذاشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر