شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۹۷۶
دوشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸

فکرشهر: بارش شدید باران و طوفانی‌شدن خلیج‌فارس سبب غرق شدن لنج باری در اسکله عسلویه و خسارت به چند فروند لنج تجاری دیگر شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، بارش باران همراه با وزش شدید باد سبب وارد شدن خسارات‌هایی به زیرساخت‌ها، منازل و شناورها در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر شد.

رئیس تعاونی لنجداران عسلویه با اشاره به وزش شدید باد همراه با بارش باران سیل‌آسا در این شهرستان از غرق شدن یک فروند لنج باری در اسکله عسلویه خبر داد.

احمد بودایی با بیان اینکه وزش باد در خلیج فارس سبب غرق شدن شناور تجاری و خسارت به دیگر شناورها در اسکله عسلویه شد خاطر‌نشان کرد: بر اثر بارش شدید باران و طوفانی شدن دریا چندین لنج باری در اسکله عسلویه به اسکله برخورد کرد که منجر به غرق شدن یک شناور باری و خسارت به 14 فروند دیگر از لنج‌های باری مستقر در اسکله عسلویه شد.

وی با اظهار نگرانی از وضعیت اسکله عسلویه تصریح کرد: در مواقع بارندگی و وزش شدید باد به سبب نامساعد بودن اسکله لنج‌ها صاحبان این شناورها مجبورند با به خطر انداختن جان خود عملیات مهار  لنج‌ها را انجام دهند تا مانع از غرق شدن و بروز خسارت به لنج‌ها شود.

رئیس تعاونی لنجداران عسلویه یکی از مهمترین مشکلات لنجداران را کمبود فضا وحجم اسکله موجود عسلویه برای استقرار شناورها دانست و بیان کرد: این موضوع از دغدغه‌های لنج داران است و بارها از مسئولان خواسته شد به این مشکل رسیدگی شود و تاکنون این مشکل مرتفع نشده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر