جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با ورود سامانه بارشی شدید به استان بوشهر و احتمال آبگرفتگی معابر فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان بوشهر در آماده باش کامل هستند...
کد خبر: ۶۹۰۷۱
شنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: با ورود سامانه بارشی شدید به استان بوشهر و احتمال آبگرفتگی معابر فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان بوشهر در آماده باش کامل هستند.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری  صدا و سیما مرکز بوشهر، ستوده معاون عمرانی استاندار بوشهر در یک ابلاغ به فرمانداران و برخی مدیران اجرایی از آنان خواست برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از وقوع بارش شدید باران در هفته جاری تمهیدات لازم را انجام دهند.

در این نامه ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی جدید همراه با رعد و برق، بارش تگرگ و وزش باد شدید به استان از اواخر روز جمعه هشتم فروردین ماه تا دوشنبه ۱۱ فروردین ماه بر آماده باش صد درصد فرمانداری ها و ادارات مربوطه برای مقابله با حوادث احتمالی تاکید شده است.

فرمانداران و مدیران در حوزه کاری خود نسبت به آماده باش ۱۰۰ درصد کامل تمام تیم های امدادی، عملیاتی، تجهیزاتی و ماشین آلات طبق دستورالعمل های ابلاغی اقدام کنند.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی یک سامانه بارشی به نواحی جنوب غربی کشور می باشد.

 پیش بینی می شود فعالیت این سامانه بارشی به تناوب تا روز دوشنبه هفته پیش رو در سطح استان ادامه یابد. بنابراین از امروز بتدریج سرعت وزش بادهای جنوبی بر روی دریا افزایش خواهد یافت و با تقویت سامانه بارشی تا روز دوشنبه در برخی از ساعات بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و گاهی تندباد لحظه ای از پدیده های غالب در سطح استان می باشد.

ضمن اینکه به سبب وزش باد، دریا نیز طی این مدت مواج و متلاطم خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر