سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۱۸۰
چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: در قبال سلامت مردم مسامحه نمی‌کنیم و هر تصمیم سختی که لازم باشد برای مقابله با کرونا و سلامت مردم اتخاذ خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی پور در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان تنگستان اظهار داشت: حفظ سلامت مردم اولویت اصلی مدیریت شهرستان است.

وی تصریح کرد: هر جا لازم باشد برای حفظ سلامت مردم تصمیم سختی گرفته شود، می‌گیریم که البته این تصمیمات حتماً باعث ناراحتی و فشار به عده‌ای می‌شود ولی آن‌ها باید بپذیرند که سلامت خود و دیگر مردم برای کشور و دولت و نظام مهم است.

فرماندار تنگستان افزود: به هیچ‌وجه نمی‌توانیم در برابر سلامت مردم مسامحه کنیم، ما باید مطمئن شویم که به سلامت مردم آسیبی نمی‌رسد و هر جایی که لازم باشد، مجبوریم تصمیمات سخت‌گیرانه‌تری را اتخاذ کنیم.

رفیعی پور بابیان اینکه از مردم عزیز شهرستان می‌خواهیم در خانه بمانند و به مراکز تفریحی و گردشگری مراجعه نکنند افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، مبنی بر مسدود نمودن مسیرهای دسترسی به تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی، مسیر ارتباطی منطقه گردشگری خائیز و منطقه نمونه گردشگری دلوار و سایر مراکز تحت کنترل، مسدود شده است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: خودروهایی که قصد رفتن به منطقه خائیز و ساحل دلوار داشته باشند، جریمه (۵۰۰ هزار تومان) و توقیف‌شده و یا کسانی که اقدام به برپایی چادر نکنند نیز با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر