جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۱۹۷
چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۵

فکرشهر:  مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر گفت: در راستای تجلیل از کادر درمانی درگیر با ویروس کرونا ۵ هزار پرس غذای گرم و متبرک حرم رضوی (ع)در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بوشهر توزیع شد.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  در بوشهر ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبانیه و یوم الله 12 فروردین از اجرای طرح نسیم مهر رضوی در بیمارستان‌های درگیر کرونا خبر داد و اظهار داشت: در یک اقدامی هماهنگ توسط خادمان آستان قدس رضوی با مسئولیت نمایندگی  استان‌ها اقدام به پخش غذاهای نذری گرم در مراکز درمانی و در بین بیماران کرونایی و مدافعان عرصه درمان و سلامت می‌شود که استان بوشهر نیز مشمول این عمل خیرخواهانه شد.

وی از توزیع 5 هزار وعده غذای متبرک حرم رضوی در بیمارستان‌های درگیر کرونا استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: این عمل خیرخواهانه در قالب طرح نسیم مهر رضوی اجرایی شد و تمامی کادر درمانی درگیر بیماران کرونایی و خانواده بیماران از این غذا بهره‌مند شدند.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر با قدردانی از همکاری سایر افراد در برگزاری برنامه نسیم مهر رضوی از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و صداوسیمای مرکز بوشهر و اصحاب رسانه قدردانی کرد.

جمالی ضمن عرض تسلیت جانباختگان بیماری منحوس کرونا، صحت و سلامتی بیماران مبتلا را از خداوند متعال خواستار شد و گفت: این غذاهای متبرک در تمامی بیمارستان‌های درگیر معالجه بیماران کرونایی و خانواده بیماران در مدت سه روز توزیع شد.

وی از توزیع بسته‌های متبرک حرم مطهر رضوی، بین کادر درمانی از جمله پزشکان، پرستاران، بهیاران و نیروهای خدماتی بیمارستان خبر داد و خاطر نشان کرد: سایر اقدامات خادم‌یاران رضوی استان بوشهر برای جلوگیری از شیوع کرونا و کمک به بهبود بیماران کرونایی تا ریشه کن شدن این ویروس ادامه دارد.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر بیان کرد: در طرح نسیم مهر رضوی، خادمان و خادم‌یاران استان بوشهر همپای خادمان و خادم‌یاران سایر استان‌ها، بر مجاهدت‌های مدافعان سلامت ارج می‌گذارند و از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل می‌کنند.

جمالی افزود: در این راستا از کادر درمانی بیمارستان‌های میزبان بیماران مبتلا به کرونایی استان بوشهر شامل پزشکان، پرستاران ، کادر درمانی و جهادگران عرصه سلامت استان بوشهر تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر