جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۲۹۰
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی گناوه گفت: عملکرد نانوایان این شهرستان در توجه و رعایت اصول بهداشتی در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خوب بوده‌است.

به گزارش فکرشهر، شهباز عرب زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این اداره باتوجه به شیوع ویروس کرونا، دستورالعمل‌هایی به نانوایان ابلاغ و آنان را ملزم به اجرای آن کرده‌است.

وی گفت: در بازرسی‌های بعمل آمده از بدو شیوع ویروس کرونا، بیشتر نانواداران نسبت به رعایت دستورالعمل ابلاغی همکاری خوبی در اجرای آن داشته‌اند.
رئیس اداره غله و خدمات بازرگانی گناوه  اظهار داشت: سرکشی و بازدیدهای روزانه از نانوایی‌ها  با حضور نمایندگان فرمانداری، اتاق اصناف، بهداشت و درمان و صنعت، معدن و تجارت انجام و تذکرات لازم برای رعایت مسایل بهداشتی به آنان داده می‌شود.

وی گفت: سلامت عمومی خط قرمز متولیان است و در این زمینه با واحدهای نانوایی درصورت تخطی از قانون و دستورالعمل‌ها، بدون هیچ تعارفی برخورد خواهد شد.
عرب زاده افزود: کیفیت نان باتوجه به آرد تامین شده و نظارت‌های مستمر در سطح مطلوب قرار دارد اما  انتظار می‌رود بیشتر ارتقا یاید و  در این زمینه واحدهایی که همکاری کنند، تشویق خواهند شد.
رئیس  اداره غله وخدمات بازرگانی گناوه تاکیدکرد: موادضدعفونی کننده با همکاری شبکه بهداشت و درمان در اختیار نانوایان قرار گرفته است.

وی افزود: باتوجه به اینکه نان ازجمله مایحتاج ضروری سبدغذایی مردم است از شهروندان انتظار می‌رود با رعایت مسایل بهداشتی همکاری خوبی با نانوایان داشته باشند.

عرب زاده  بیان کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف از نانوایی‌های شهرستان با  شماره ۱۲۴ اداره صنعت،معدن وتجارت گناوه تماس بگیرند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای بیش از ۵۰ واحد نانوایی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر