شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۳۳۶
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با پیگیری های صورت گرفته ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار استانی و ۲.۵ میلیارد تومان هم توسط وزارت بهداشت برای تکمیل پروژه اورژانس هسته‌ای بوشهر اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم گراوند در نشست ویدئو کنفرانس با فرمانداران این استان که با محوریت بررسی پروژه‌های عمرانی برگزار شد، افزود: تامین این میزان اعتبار نقشی مهم در تکمیل پروژه مهم اورژانس هسته‌ای برای استان بوشهر دارد.

وی با اشاره به اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌ها اضافه کرد: حوزه معاونت عمرانی استانداری، نقشه راه پروژه های عمرانی استان را به تفکیک شهرستانی تدوین کند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه پروژه‌های سفر هیات دولت به استان بوشهر برای اجرا و تامین اعتبار، تفکیک شهرستانی شود، ادامه داد: پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌ها با نظر فرمانداران تامین اعتبار می‌شود، ضمن اینکه تفکیک شهرستانی پروژه‌های دستگاه های اجرایی هم باید مشخص شود.

گراوند بیان کرد: در اولویت‌بندی اجرا و تامین اعتبار پروژه‌های شهرستانی، فرمانداران مشکلات عمده هر شهرستان را مد نظر داشته باشند، یکی از مشکلات جدی استان مساله آب است که نباید از آن غافل شد.

وی تاکید کرد: شیوه جدید توزیع اعتبارات در استان، هدف‌گذاری برای پایان سال است و سازمان برنامه و بودجه، معاونت عمرانی، فرمانداران و همه دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند سال مالی را در بهمن ماه تمام کنند.

استاندار بوشهر یادآور شد: توزیع اعتبارات دقیقه ۹۰ بازخورد خوبی برای استان نخواهد داشت و سازمان برنامه و بودجه استان این رویه را تغییر دهد.

گراوند یادآور شد: در حالی که اعتبار ارزش افزوده شهرداری‌ها در سال ۹۶ کمتر از ۶۵۰ میلیارد تومان بود این رقم امسال به ۸۱۰ میلیارد تومان رسیده و ضروری است شهرداری‌ها توجه به عمران شهری را در تدوین پروژه‌ها لحاظ کنند.

وی تاکید کرد: فرمانداران از ظرفیت منابعی که در اختیار دهیاری ها قرار دارد استفاده کنند ضمن اینکه نظارت جدی بر منابعی که دهیاری‌ها دارند، صورت گیرد.

گراوند بیان کرد: یکی از فرصت‌های خوبی که بعد از شیوع کرونا در استان بوشهر ایجاد شد استفاده از ظرفیت ویدئو کنفرانس است که در وقت و هزینه هم صرفه جویی می‌کند به همین دلیل فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی از این فرصت برای نشست‌ ها و جلسات خود استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر