چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۳۳۸
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

فکرشهر:  بازرس کل استان بوشهر گفت: مهمترین اولویت این استان د شرایط کنونی کنترل شیوع ویروس کرونا است و مردم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی سلامت خود و جامعه را بر سود اقتصادی ترجیح می‌دهند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، امید سحرخیز روزیکشنبه در ارتباط ویدیویی با معاون نظارت سازمان بازرسی کل کشور افزود: براساس گزارش ستاد استانی کرونا تاکنون در استان بوشهر هفت نفر براثر به این بیماری فوت شده‌اند که به استثنای یک نفر جوان که بیماری زمینه‌ای حاد داشته است مابقی بالای ۶۰ سال سن داشته‌اند.

وی اضافه کرد: تاکنون با تیمم کفن و دفن متوفیان مبتلا به ویروس کرونا انجام می‌شد که با توجه به پروتکل وزارت بهداشت از این پس کفن و دفن با غسل انجام می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور نیز در باره شرایط دفن متوفیان مبتلا به ویروس کرونا و تجلیل از اقدام‌های خوب استان بوشهردر مدیریت این بیماری گفت: انتظار می‌رود دیگر استان‌ها نیز مانند بوشهر به وحدت جمعی در تصویب مصوبه غسل متوفیان برسند.

حجت الاسلام عرب انصاری افزود: غسل متوفیان بر اثر کرونا باید با آب ژاول و دفن آنها در قبرهای با عمق ۲ متر انجام شود تا مشکلی پیش نیاید.

وی یادآور شد: طبق آمارها در ۱۹ استان متوفیان غسل و در ۹ استان تیمم و دفن شده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر