شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۹۳۷۱
سه‌شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

فکرشهر: مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر گفت: در صورت ادامه پیدا کردن مسابقه‌های لیگ برتر فوتبال کشور این تیم در لیگ ماندگار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سعید مسیگر در این رابطه افزود: ما در نیم فصل دوم جزو تیم‌های خوب لیگ بودیم و توانستیم در این نیم فصل در جمع ۶ تیم اول قرار بگیریم.

وی افزود: با این شرایط و وقفه‌ای که به وجود آمده است شرایط برایمان سخت شد چرا که تیم ما از این تعطیلی ضرر کرده است. 

مسیگر تاکید کرد: ما ترسی از ادامه لیگ نداریم و ورزش فوتبال به ثانیه و دقیقه‌ای بستگی دارد.

مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر گفت: شرایط همه تیم‌ها یکسان است و به طور تقریبی همه بازیکنان باتوجه به برنامه تمرینی که وجود دارد، تمرین می‌کنند و شاهین هم از این قاعده مستثنی نیست.
وی بیان کرد: به هر حال پس از این بحران، بازیکنان باید به تمرین‌های گروهی برگردند و شرایط‌ آنها از نظر بدنی و هوازی باید به وضعیت مناسبی برسند چراکه تمرین‌های انفرادی قابل مقایسه با تمرین‌های گروهی نیست.

 وی اظهار داشت: تیم ما تا ۱۵ هفته ابتدایی امتیاز کمی کسب کرده بود اما اکنون امتیازهای خوبی جمع کرده و تا خارج شدن از منطقه سقوط فاصله‌ای ندارد. 

مسیگر عنوان کرد: به طور قطع اگر لیگ ادامه پیدا کند ما در لیگ خواهیم ماند و اکنون فقط منتظر اعلام سازمان لیگ برای شروع دوباره تمرین‌ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر درباره وضعیت قراردادهای اعضای باشگاه با توجه به تعطیلی لیگ عنوان کرد: بحث قراردادها و نحوه پرداخت مالی به قسمت حقوقی باشگاه ربط دارد اما به هر حال باید جوری باشد که حق کسی ضایع نشود.
مسیگر افزود: تاکنون ۶۰  درصد از قرارداد بازیکنان ( ۵۰ در صد پرداخت شده و ۱۰ درصد دیگر اسناد مالی آن آماده شده و بزودی پرداخت می‌شود) و ۷۰ تا ۸۰ درصد قرارداد کادر فنی نیز پرداخت شده است.

وی گفت: میشو سرمربی شاهین با اولین پروازی که از کرواسی به مقصد ایران باشد، خواهد آمد و مشکلی از این بابت وجود ندارد و شپارویچ دستیار وی اکنون در ایران است و برنامه‌های سرمربی تیم را به خوبی پیش می‌برد.

شاهین شهرداری بوشهر اکنون با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر