شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۰۸۹۲
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: فرماندار کنگان گفت: شناورهای فرسوده در اسکله‌های شهرستان کنگان جمع آوری شود و قبل از آن به مالکین به صورت کتبی اطلاع داده شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سیدعلی پاک‌نژاد ظهر دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کنگان اظهار داشت: سعی بر این است که روابط عمومی ادارات تقویت شود زیرا روابط عمومی از اضلاع مهم اداراه است و همچنین پل ارتباطی با مردم محسوب می‌شود.

فرماندارشهرستان کنگان با اشاره به آتش سوزی اخیر روستای برکه چوپان افزود:از تک تک مدیران دستگاه‌های اجرایی و نیروهای امدادی که به موقع در محل حادثه حضور داشتند و تلاش کردند که این حادثه آتش سوزی ۲۰ هکتاری در اسرع وقت مهارشود.

وی ادامه داد:حضور مدیران به موقع در محل حادثه در مهار آتش سوزی موثر بود.

پاک‌نژاد گفت: مدیریت بحران مدیریت لحظه‌هاست و باید هر لحظه آماده باشیم چون پذیرفتیم و مسولیت این کار را تقبل کردیم لذا باید همگی آمادگی کامل داشته باشیم و مدیران در تمام مواقع در دسترس باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان بیان کرد:اداره بندر، شیلات و گمرک برای جلوگیری از آتش سوزی‌هایی احتمالی که در اسکله رخ می‌دهد آمادگی لازم را داشته باشند و آتش نشانی و آتشخوارهای موجود در اسکله فعال باشد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان کنگان عنوان کرد:اچ اس ای منطقه ویژه باید همیشه فعال باشد و در مواقع بحران باید حضور موثری داشته باشد.

پاک‌نژاد گفت: حوزه‌های آبخیزداری  به خوبی بررسی و نواقص آن رفع شود.

فرماندارشهرستان کنگان ابراز داشت: توسعه و رفع مشکلات مسیر تردد برای آبرسانی برای روستاهای بالای شهرستان در دستور کار قرار گیرد و نفراتی که در آنجا مستقر هستند باید شناسایی شوند.

وی گفت: قرار گرفتن پایه‌های برق در آبراه‌ها خطرناک است و اداره برق برای رفع این مشکل نشستی با آبفا داشته باشد تا با مشکلی همچون سیل سوم فروردین ماه سال جاری مواجه نشویم.

رئیس ستاد بحران شهرستان کنگان مطرح کرد: شناورهای فرسوده در اسکله‌های شهرستان حتما جمع آوری شودالبته قبل از آن به مالکین به صورت کتبی اطلاع داده شود و اداره بندر و شیلات از طریق قانونی پیگیر موضوع باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر