جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: هر چند پیش از این اعلام شده بود که پیکر پنج شهید ناوچه «کنارک» استان بوشهر، روز چهارشنبه وارد استان و روز پنج شنبه تشییع می شود، نیروی دریایی ارتش ظهر امروز ـ سه شنبه 30 اردیبهشت ماه ـ اعلام کرد که انتقال پیکر شهدا و تشییع و خاکسپاری آن ها، تا زمانی نامشخص به تعویق افتاده است...
کد خبر: ۷۰۹۱۶
سه‌شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰

فکرشهر: هر چند پیش از این اعلام شده بود که پیکر پنج شهید ناوچه «کنارک» استان بوشهر، روز چهارشنبه وارد استان و روز پنج شنبه تشییع می شود، نیروی دریایی ارتش ظهر امروز ـ سه شنبه 30 اردیبهشت ماه ـ اعلام کرد که انتقال پیکر شهدا و تشییع و خاکسپاری آن ها، تا زمانی نامشخص به تعویق افتاده است.

به گزارش «فکرشهر»، علت این تعویق و تاخیر به طور رسمی اعلام نشده است ولی «فکرشهر» کسب اطلاع کرد که این موضوع، از سوی مقام های کشوری و برای تمامی شهدای این حادثه در سراسر کشور رخ داده است و در حال حاضر از تشییع و تدفین شهدای حادثه ناوچه کنارک، جلوگیری به عمل آمده است.

به گزارش «فکرشهر»، در سانحه ای که عصر روز یکشنبه ـ 23 اردیبهشت ماه ـ هنگام انجام تمرین دریایی از سوی تعدادی از شناور‌های نیروی دریایی ارتش در آب‌های جاسک و چابهار انجام شد، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و 19 تن به شهادت رسیدند که در میان 5 شهید، ناوبان‌دوم مهدی رازی، ناوبان‌یکم مصطفی پویانفر،  ناو استواریکم‌ رضا دهقانی، ناواستوار یکم سیدمنصور موسوی‌نژاد و ناوبان‌سوم حسین سپهری اهرمی از استان بوشهر بودند.

بر اساس این گزارش پیکر دو شهید رازی و دهقانی در بوشهر، دو شهید سپهری اهرمی و پویانفر در تنگستان و پیکر شهید موسوی نژاد در دشتستان تشییع و خاکسپاری خواهد شد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر