شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۲۷۷
جمعه ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

فکرشهر: امام جمعه موقت اهرم بیان کرد: انتظار می‌رود این مجلس با تصویب قوانین گره گشا، پر تأثیر، جامع، و سنجیده بتواند قوانینی محکم و روح امید و نشاط را در جامعه به وجود بیاورد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام اصغر صفری امام جمعه موقت اهرم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهرم با اشاره به تخریب بقاع ائمه بقیع در سال ۱۳۴۴ هجری قمر توسط آل سعود در مدینه منوره اظهار داشت: وهابیت بزرگترین ضربه را به اسلام و شیعه وارد کرده است.

امام جمعه اهرم با اشاره به آغاز دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با پیام مقام معظم رهبری آغاز شده که بی تردید با توجه به ویژگی‌ها و خصایص این مجلس انتظارات بیشتری از آن می‌رود.

وی افزود: افتتاح یازدهمین دوره مجلس نماد چهل سالگی مردم سالاری و نظام اسلامی است لذا انتظارات منطقی و معقول از این دوره مجلس بیشتر است.

حجت الاسلام صفری یاد آور شد: مجلس یازدهم اولین مجلس چهل سال دوم انقلاب اسلامی و گام دوم انقلاب است از این جهت سمت و سوها و جهت گیری ها و رویکردها و عملکرد این مجلس می‌تواند سنگ بنای مجلس دیگر و دولت انقلابی و حزب الهی باشد.

امام جمعه موقت اهرم بیان کرد: انتظار می‌رود این مجلس با تصویب قوانین گره گشا، پر تأثیر، جامع، و سنجیده بتواند قوانینی محکم و روح امید و نشاط را در جامعه به وجود بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم نمایندگان عزت ملی، اخلاق و فضیلت را دوباره به مجلس شورای اسلامی باز گردانند و با پیوند حقیقی خود با مردم که با رأی آنها به مجلس راه یافته‌اند و با پرهیز از اشرافی گر ی و اسراف بیشتر ارتباط پیدا کنند.

صفری ادامه داد: حرکت ۵ نفت کش با پرچم بر افراشته جمهوری اسلامی و روشن کردن دستگاه‌های جهت یاب و حرکت در دریای کارائیب و لنگر انداختن در سواحل ونزوئلا اعلام یک وضعیت جدید در جهان است که باید جهان غرب و کشورهای دیگر خواسته یا ناخواسته ورود ایران به جرگه ابرقدرتی دنیا را بپذیرند.

امام جمعه موقت اهرم افزود: برای تکمیل این اقتدار جهانی و بین المللی باید برای تقویت بنیان اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و تربیت نسل آینده این کشور تلاش بیشتر باید کرد.

وی با اشاره به سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) در ۱۴ خرداد بیان کرد: امروز بزرگترین سرمایه‌ای که ملت از امام ره در دست دارد مکتب ماندگار حضرت امام ره است که توانسته در برابر سنگین توطئه‌های مقاومت و از گذرگاه‌های بسیار دشوار عبور نماید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر