پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۳۲۵
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷

فکرشهر: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت: تعداد ۵۰۰ نفر از سوادآموزان این استان در مرحله انتقال و تحکیم سواد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی به صورت حضوری در امتحان پایان دوره شرکت می‌کنند.

به گزارش فکرشهر، عباس امید درگفت‌وگو با ایرنا افزود: باتوجه به رویکرد فرد به فرد در نهضت سوادآموزی، برگزاری امتحان برای سایر به صورت فرد به فرد است و برای هر فرد یک حوزه امتحانی وجود دارد.

وی اضافه کرد: ۲ هزار و ۶۵۰ سوادآموز بوشهری در دوره‌های مختلف سواد آموزی شرکت کرده‌اند که بیشتر آن درگروه سنی زیر پنجاه سال هستند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در هر شرایطی باید سلامت سواد آموزان و برگزار کننده‌های آزمون‌های حفظ شود و نباید هیچ‌کدام از قوانین و مقررات ستاد کرونا نادیده گرفته شود.

وی اضافه کرد:  در راستای نظارت و سلامت بیشتر در برگزاری این امتحانات ۱۵۰ نفر از همکاران به عنوان مسئول حوزه، مراقب، تصحیح کننده و ناظر امتحانی با سوادآموزی همکاری می‌کند.

امید یادآور شد: نهضت سوادآموزی آموزش مجازی سوادآموزان را به صورت محدود از سال ۹۴ آغاز کرده است که این تجربه برای ادامه آموزش در دوره شیوع ویروس کرونا بسیار راه‌گشا بود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در دوره ۳ ماهه شیوع کرونا فرآیند آموزش در تمام دوره‌های تحصیلی سوادآموزی با استفاده از رویه‌های مختلف به صورت غیرحضوری ادامه داشت تا هر سواد آموز با توجه به توان و زیرساخت‌های موجود بتواند به نحوی از ظرفیت آموزشی بهره ببرد.

وی ادامه داد: تهیه سی دی روش تدریس برای سوادآموزان، بارگزاری فایل‌های آموزشی تدریس در شبکه آپارات اداره کل آموزش و پرورش و سایت نهضت سوادآموزی و تدریس از طریق آموزش دهندگان مجرب در شبکه شتاب اداره کل به صورت استانی و آموزش در شبکه پنجم صدا و سیما از جمله ظرفیت‌های ایجاد شده برای اجرای برنامه‌های آموزشی سواد آموزی در دوره شیوع ویروس کرونا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر