پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۳۲۸
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

فکرشهر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جم گفت: با همراهی دوستداران محیط زیست باند شکار و صید پرندگان در شهرستان جم دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، محمد تقی محمدی اعلام کرد: در راستای شناسایی و تحت نظر گرفتن افراد شکارچی و تصاویر پرندگان شکار شده و ارسال در فضای مجازی پس از چند روز تحقیقات برای دستگیری متخلفان مشخص شد این باند شکارچی در گوشه‌ای از منطقه رویت شد.

وی بیان کرد: در این زمینه با دستور قاضی شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شهرستان با همکاری رئیس پلیس اطلاعات و ۲ نفر از پرسنل آن یگان اقدام لازم آغاز شد.

محمدی ادامه داد: بعد از یک ساعت پایش از حوزه طبیعی در حوالی محله اروانه در مسیر فرعی به اصلی خودروی متخلفین توقیف و سه نفر متخلف دستگیر شدند.

وی گفت: ابزار و ادوات صید و شکار آنان نیز شامل یک قبضه سلاح تفنگ بادی ۵.۵، دوربین دار، ۲ بسته تیر،۲ چاقو، یک دستگاه دوربین شکاری و یک قطعه تیهوی شکار شده کشف و ضبط شد.

محمدی افزود :  این باند شکارچی بیش از پنجاه قطعه پرنده کبک و تیهو  در نقاط مختلف شهرستان شکار و در فضای مجازی شهرستان جم منتشر کردند که برای ادامه پیگیری قضایی و دریافت خسارت وارده در حق سازمان حفاظت محیط زیست به مراجع قانونی معرفی می‎شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر