پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۳۵۸
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

فکرشهر: استانداری بوشهر اعلام کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دستور لازم برای تامین اعتبار پروژه‌های زیرساختی مهم این استان را صادر کرد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، محمد باقر نوبخت در دیداری که استاندار این استان روز شنبه با وی داشته دستورهای لازم در زمینه تامین اعتبار پروژه‌های مهم زیرساختی از جمله راه آهن بوشهر و تامین آب و برق جزایر این استان که دچار مشکل هستند، را صادر کرده‌است.

براساس این گزارش، تامین اعتبار احداث یکهزار واحد مسکونی محرومان، فراهم کردن یکهزار جهیزیه، حمایت مالی از تولید اینورتر و پنل خورشیدی در استان بوشهر، تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهوری به این استان و تامین اعتبار سدهای برنامه ریزی شده باغان و دشت پلنگ از دیگر درخواست‌های عبدالکریم گراوند از رئیس سازمان برنامه و بودجه در این دیدار بود که دستور لازم در این زمینه توسط نوبخت صادر و بر سرعت بخشی آنها تاکید شد.

استاندار بوشهر یادآورشد: با وجود بهترین وضعیت برای جذب انرژی خورشیدی در استان بوشهر از این ظرفیت در گذشته بخوبی استفاده نشده و سرمایه‌گذاری مناسبی نیز در این زمینه صورت نگرفته بود اما در مدت یک سال گذشته کارهای خوبی در این زمینه در دست اجرا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر