شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۴۴۱
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: در جلسات اخیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی در وزارت کشور، صلاحیت شعب و مسئولان ۶ حزب در این استان صادر شد.

به گزارش فکرشهر از  ایرنا،  خسرو دهقانی افزود: این شعبه‌های احزاب ملی شامل کانون تربیت اسلامی، انجمن اسلامی معلمان ایران، جامعه جوانان متحد اسلامی، حزب وحدت و همکاری ملی، جامعه اسلامی فرهنگیان و حزب مردم سالاری است.

وی بیان کرد: در اجرای مفاد قانون و نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی تائید فرایند تاسیس شعبه‌های استانی احزاب با امضای استاندار نهایی می‌شود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری گفت: احزاب برای تاسیس دفاتر در شهرستان‌ها باید به فرمانداری‌ها مراجعه کنند و نیازی به طی کردن فرایند بررسی و تائید در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب ندارند و جواز فعالیت در شهرستان پس از بررسی و تائید مدارک در فرمانداری از سوی فرمانداران صادر می‌شود.

مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر گفت: با عنایت به تصویب قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی مصوب چهار بهمن ماه۱۳۹۴، هم اکنون ۱۲ حزب ملی با گرایش‌های سیاسی مختلف پس از ارسال مدارک به کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، فرایند تاسیس شعبه را در استان بوشهر کرده و پرونده‌های دیگری نیز در نوبت بررسی در این کمیسیون است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر