پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۷۱۷۹۶
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: ۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته از مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی این شهرستان جمع‌آوری و پس از طی مراحل قانونی برخورد با سودجویان و متخلفان معدوم شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، جاسم زارعی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: باشروع بسیج ملی مقابله با کرونا تاکنون پنج هزار و ۶۷۵ بازدید از اماکن عمومی، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و کارگاه‌های شهرستان عسلویه از سوی بازرسان سلامت محیط و کار این شبکه انجام‌شده است.

وی گفت: ۲هزار و ۶۲۴ مورد از این بازدیدها از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، یک هزار و ۲۱۷مورد بازدید از اماکن و یک هزار و ۸۳۴ مورد بازدید از کارگاه‌ها و کمپ‌های مسکونی بوده که ۲۲ مورد به دلیل توجه نکردن به هشدارهای بهداشتی پلمب شده‌ است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه اضافه کرد: یکی از راهکارهای کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در تمام اماکن است.

وی اظهار کرد: براساس دستورالعمل‌های بهداشتی همه کارکنان دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شرکت‌ها در زمان بازگشت به کار موظف به تکمیل فرم خود اظهاری مبنی بر نبود علائم تنفسی هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه یادآورشد: پنج تیم محیطی و ۲ تیم نظارت ستادی وظیفه بازدیدها را بر عهده دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر