جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: فرمانده انتظامی عسلویه استان بوشهر چگونگی کشته شدن یک جوان در عملیات تعقیب و گریز پلیس در این شهرستان را تشریح کرد...
کد خبر: ۷۱۹۹۵
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی عسلویه استان بوشهر چگونگی کشته شدن یک جوان در عملیات تعقیب و گریز پلیس در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش فکرشهر از پلیس،  سرهنگ پیمان فتاحی روز جمعه در این ارتباط به رسانه‌ها اعلام کرد: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان عسلویه متوجه خودرویی شدند که خلاف جهت حرکت دیگر وسایل نقلیه با سرعت بالا در حرکت است، پلیس به این خودرو  مشکوک شده و  با هشدار و دستور ایست قصد توقف آن را داشت اما راننده توجه‌ای به هشدار ماموران نکرد و با افزایش سرعت خود،  قصد داشت با زیر گرفتن ماموران پلیس آنها اقدام به فرار کند.

وی بیان کرد: پس از طی مسافتی و بی توجهی راننده خودرو، ماموران پلیس مجبور به استفاده از سلاح شدند و  ابتدا با رعایت قانون بکارگیری سلاح تیراندازی هوایی کردند، ولی باز راننده خودرو توجهی به هشدار پلیس نکرد، در این مرحله ماموران پلیس به قصد شلیک به لاستیک و توقف خودرو تیراندازی کردند اما گلوله کمانه کرده و به راننده خودرو برخورد کرد و باعث مرگ او شد.
 
فتاحی با بیان اینکه نامبرده فردی سابقه دار و در سال گذشته نیز موادمخدر از وی کشف شده بود تاکید کرد: به منظور روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه، تا وصول دستورات قضایی موضوع  توسط کارشناسان مربوطه در حال بررسی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر