جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۰۲۲
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: ما به عنوان خادمان مردم باید مسائل و مشکلات و موانع گریبانگیر تولید را در شهرستان بررسی و طرح‌های پیشنهادی ارائه دهیم و در این مسیر هر مدیری مانع شود جایگاهی در شهرستان ندارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا،احمد دشتی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان افزود: باتوجه به اینکه اهداف و  فلسفه برگزاری این جلسات رفع موانع تولید است، مدیران دستگاه‌های اداری باید در این مسیر گام بردارند.

وی بیان کرد : درصورت پاسخ ندادن به استعلام‌های پروژه‌های سرمایه‌گذاری توسط دستگاه‌های مربوطه در زمان معین، ورود کرده و با مسئولیت خودم اجازه شروع به کار سرمایه‌گذار را خواهم داد.

فرمانداردیلم گفت: حمایت از تولید و ایجاد اشتغال از مهم‌ترین برنامه‌های دولت برای حل  معضل بیکاری در این شهرستان است.

وی اظهارداشت: با توجه به اینکه دولت امکان رفع کامل بیکاری را ندارد وظیفه داریم با جذب سرمایه‌گذار و ایجاد شرکت‌های تولیدی در زمینه رفع معضل بیکاری گامی تاثیر گذار برداریم.

فرماندار دیلم بر همکاری ویژه و شبانه روزی دستگاه‌های خدمات رسان به شرکت‌ها و بخش‌های خصوصی که سرمایه‌گذاری در منطقه کرده‌اند تاکید کرد و گفت : از طرح‌های سرمایه‌گذاری با محوریت ایجاد اشتغال در حوزه های گردشگری، دریایی، صنعتی و کشاورزی حمایت و استقبال می‌شود.

وی بیان کرد: این نشست  با دستور کار بررسی واگذاری اراضی ویژه طرح تولید بچه میگو، انشعاب آب و ترخیص مواد اولیه کارخانه غذای میگوی شرکت آبزیان مرجان بیدو برگزار شده‌است که  با راه‌اندازی آن  ۶۰ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر