جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۱۵۵
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷

فکرشهر: فرماندارتنگستان استان بوشهر گفت: براساس آمارها این شهرستان در دایره هشدار ویروس کرونا قرار دارد به همین دلیل مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، عبدالحسن رفیعی‌ پور در ستاد شهرستانی مقابله با کرونا تنگستان افزود: براین اساس مردم تنها در صورت ضرورت از خانه خارج شوند، در مراسم عروسی و ترحیم شرکت نکنند، فاصله اجتماعی را رعایت کنند و به توصیه‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: اگر مردم به دستورالعمل‌های بهداشتی بی توجه بوده و از ماسک استفاده نکنند با شرایط به‌ مراتب بدتری مواجه خواهیم شد.

رفیعی پور بر ضرورت ادامه تعطیلی تالارهای پذیرایی و عروسی و پارک‌ها و سواحل شهرستان تا اطلاع ثانوی  تاکید کرد.

وی اضافه کرد: همچنین هر واحد صنفی که در شهرستان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکرد از سوی اداره‌های صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت نسبت به تعطیلی آن اقدام و پلاکاردی هم مبنی بر رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از سوی صنف مورد نظر نصب شود.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: همچنین بانک‌ها نسب به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دریافت نکردن قسط‌ها به صورت حضوری اقدام کنند.

وی همچنین بر ضرورت همکاری شوراهای اسلامی و معتمدان برای فرهنگ‌سازی لازم برای جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی و ترحیم در این شرایط، تعطیلی بازار روز و جلوگیری از حضور ماشین‌های دوره گرد تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر