شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۱۷۰
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

فکرشهر: رئیس دادگستری شهرستان دشتی گفت: در سال گذشته هزار و ۲۰۰ پرونده در خصوص زمین خواری و اراضی در سطح شهرستان تشکیل که همه آنها منتج به نتیجه به نفع دولت صادر شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، محمد رضا بازهوایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این پرونده‌ها شامل تصرفات عدوانی و خلع ید است، اظهار داشت: دستگاه قضا وظیفه دارد از اراضی ملی و بیت المال صیانت کند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزد.

وی افزود: در مبارزه با زمین خواری با کسانی که نسبت به انجام زمین خواری اقدام و به بیت المال دست درازی می‌کنند شدیداً برخورد و هیچ خط قرمزی نیز برای ما وجود ندارد.

بازهوایی با تاکید بر اینکه فلسفه شورای حل اختلاف صلح و سازش است، گفت: در سال گذشته دو هزار پرونده در شورای حل اختلاف رسیدگی و منتج به صدور رأی شد که از این تعداد ۲۵۰ پرونده منجر به صلح و سازش شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر چهار شعبه حل اختلاف در سطح شهرستان وجود دارد که با پیگیری‌های لازم شعبه صلح و سازش در دادگستری مستقر پیدا کرده تا به پرونده‌ها سریع‌تر رسیدگی شود.

رئیس دادگستری شهرستان دشتی ادامه داد: یکی از اقدامات خوبی دیگر افزایش تعداد قضات در سطح شهرستان و راه اندازی شعبه دوم حقوقی می‌باشد که از رئیس کل دادگستری استان تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

نظرات بینندگان
سمیعی
|
-
|
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
احسنت بر مرد عدالت محور و متدین.بازهوائی هر جا بوده تا کنون از بهترینا بوده است.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر