پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۱۷۵
سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب گناوه گفت: مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا این شهرستان برای همگان الزام آور است و باید رعایت شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، احمدرضا دامی اعلام کرد: باتوجه به اینکه در ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدام‌های خوبی برای مقابله با این بیماری در شهرستان گناوه بعمل آمد و به هر دلیلی محدودیت‌ها برطرف شد هم‌اینک با وضعیتی مواجه هستیم که نیاز به سخت‌گیری‌های ویژه دارد و دراین زمینه محدودیت‌های جدیدی اعمال شده‌است.

وی اظهارداشت: در این ارتباط براساس مصوبه استانی و شهرستانی و دستور دادستانی همه ادارات موظف هستند که مسایل بهداشتی را بطور کامل رعایت و از ورود مراجعه کنندگان بدون ماسک ممانعت و خودداری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب گناوه گفت: روسای ادارات باید این مصوبه را  بصورت ویژه در اولویت قرار دهند.

وی افزود: برای اجرای دقیق این مصوبه بازرسانی ازطرف شبکه بهداشت و درمان و افرادی بصورت نامحسوس در ادارات حضور و اگر موردی دال بر رعایت نکردن مشاهده شد، مسئول آن دستگاه طبق قانون باید پاسخگو

باشد.

دامی در باره مراسم‌ شادی گفت: به نیروی انتظامی اعلام شده تمامی مراسم‌های شادی که از حد معمول فراتر و با تجمع زیاد برگزار شود، ممنوع است و اگر در سطح گسترده برگزار شود با بانیان آن برخورد و پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب گناوه ادامه داد: تردد بیماران مبتلا به کرونا در سطح شهرستان ممنوع است و به هیچ وجه از منزل خارج نشوند و در صورتیکه قرنطینه را رعایت نکردند و  گزارشی به دادستانی ارایه شد بر حسب قانون پرونده تشکیل می‌شود.

وی از مسئولان شبکه بهداشت ودرمان خواست اگر موردی در زمینه تردد بیماران مبتلا در سطح شهر مشاهده و یا گزارشی دریافت شد به دادستانی اطلاع دهند.

دادستان عمومی و انقلاب گناوه گفت: در ارتباط با تصرفات اراضی ملی، ادارات متولی را موظف به برخورد کردیم و  از عموم مردم انتظار داریم اگر حکمی صادر و اجرا نشده گزارش داده شود و  هیچ مسامحه  و ملاحظه‌ای در این خصوص جایز نیست.

وی بیان کرد: دادستان و مجموعه قضات در ایام هفته تمام وقت در خدمت به مردم هستند و هیچ شانی در این مجموعه جز نوکری و خدمتگزاری برای ولی نعمتان انقلاب نیست.

دادستان عمومی و انقلاب گناوه از فعالیت ،پیگیری و همدلی و همفکری فعالان و خبرنگاران این شهرستان در ایام شیوع کرونا و انعکاس خدمات و فعالیت‌های این مجموعه تقدیر کرد.

نظرات بینندگان
عباسی
|
-
|
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
سلام و خسته نباشید.جناب دادستان ممنونم ولی کاش اونایی که خونه اجاره میدن به شوتی های خوزستان و خرم آباد یه فکر میشد براش.دوتا از همسایه های ما  فوت شدن همونا اجاره میدادن بدون علائم بر اساس کرونا فوت شدن.خواخش میکنم پلمپ کنید این کدام قانون میگه کوچه ۶متری محل پارک خودروهلی شوتی باشه هر دو طرف.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر