شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۲۱۵
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۱۰ هزار نفر داوطلب با این جمعیت همکاری دارند که سه هزار و ۴۰۰ نفر آنان درسامانه داوطلبی ثبت نام شده است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، غلامرضا حاجیانی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان دیر افزود: در زمان حاضر ۱۸ پایگاه امداد دریایی، جاده ای، کوهستان و آنسد( جستجو توسط سگ آموزش دیده) در قالب ۴۰۰ نفر نیروی امدادگر آموزش دیده شبانه روز در استان فعالیت می کنند.

وی گفت: جمعیت هلال احمر استان بوشهر پارسال در پوشش عملیاتی  ۷۰۰ حادثه  در کارنامه ماموریتی خود ثبت کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر یادآورشد: شهرستان دیر تنها شهرستانی است که انبار امداد ندارد و پیشنهاد اختصاص زمین و ساخت انبار امدادی در شهرستان دیر داده شده است که امیدواریم توسط فرمانداری و افراد خیر این مهم هر چه زودتر محقق شود.

فرماندار دیر نیز گفت:  خدمت و امدادرسانی به اقشار مختلف مردم در صحنه های گوناگون و ایجاد خانه های هلال و اعضای افتخاری که در بدنه این سازمان است، این مجموعه را بیش از حد مردمی کرده و مردم در بحران ها حضور این جمعیت را در کنار خود احساس می کنند.

کریم علی حسنی  افزود:  تغییر و تحولات مدیریتی نکات مثبت زیادی دارد، اینکه فردی با خود داشته هایش را به جای جدیدی منتقل می کند و در محیط جدید هم آموزه های جدیدی را فرا می گیرد که به تجارب او افزوده می شود.

وی یادآورشد: قطعا مجموعه ادارات شهرستان و فرمانداری همکاری لازم و متقابل را با جمعیت هلال احمر خواهند داشت تا برنامه ها بهتر پیش برود. 

در این برنامه از مهدی نظامیان رئیس پیشین قدردانی و عباس ریزیان به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دیر معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر