پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۲۲۰
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶

فکرشهر: مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با توجه به تاکید وزیر نفت بر تقویت تعاملات اجتماعی در منطقه هدف ما به عنوان نماینده این صنعت توسعه همه جانبه و همگون منطقه است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، ایرج خرمدل در دیدار با امام جمعه شهر عسلویه افزود: سعی خواهیم کرد با اجرای برخی پروژه‌ها در عرصه زیربنایی و اقتصادی ریل توسعه این منطقه در مسیر درست قرار گیرد.

وی افزود: هم اکنون تکمیل بیمارستان توحید جم، افتتاح نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا و اخذ مجوز برای راه‌اندازی تروماسنتر در شهرهای عسلویه و کنگان از مهمترین طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا  است و امیدواریم با همراهی مردم و مسئولان برخی طرح ‌ای برنامه‌ریزی شده که به توسعه منطقه کمک خواهد کرد در آینده به انجام برسد.

وی پارس جنوبی را ثمره انقلاب عنوان کرد و افزود: از مهمترین نتایج این ابر پروژه صنعت نفت افزایش تولید ثروت و بهبود وضعیت اشتغال در بعد اقتصادی است که باعث تقویت قدرت سیاسی جمهوری اسلامی ایران در جهان شده‌است.

 خرمدل با اشاره به اینکه مراحل طراحی، اجرا و بهره‌برداری از ابر پروژه‌های صنعت نفت در پارس جنوبی توسط متخصصان داخلی انجام شده‌است ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری در صنایع بالادست و پایین دست پارس جنوبی به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار افزایش خواهد یافت.

 امام جمعه عسلویه گفت: حل مسائل و مشکلات مردم باید در سرلوحه کاری همه مسئولان قرار گیرد زیرا مردم  ولی نعمت ما هستند و باید با تمام توان به آنها خدمت کنیم.

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد با اشاره به برخی مشکلات کشور و تاثیر آن در وضعیت جاری منطقه گفت: همه ما نسبت به این مشکلات آگاه هستیم اما بطور قطع با همدلی بر این مسائل و مشکلات فائق خواهیم شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر