شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در سه ماهه نخست سال جاری؛
فکرشهر: وی افزود: همچنین درسه ماه نخست سال جاری ۴۵۳ فقره طلاق در استان بوشهر ثبت شده‌است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۷ مورد  افزایش نشان می‌دهد...
کد خبر: ۷۲۴۹۰
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: براساس آمار موجود یکهزار و ۱۱۹ واقعه ازدواج در سه ماه نخست امسال در این استان ثبت شده که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته روند افزایشی دارد.

به گزارش فکرشهر، مهرداد دلجو به رسانه‌ها اعلام کرد: در سه ماه نخست سال گذشته یکهزار و ۷۰۹ مورد ازدواج در استان بوشهر به ثبت رسیده‌است.

وی افزود: همچنین درسه ماه نخست سال جاری ۴۵۳ فقره طلاق در استان بوشهر ثبت شده‌است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۷ مورد  افزایش نشان می‌دهد.

دلجو ادامه داد: با توجه به بالا بودن آمار طلاق در استان بوشهر خانواده‌ها و دستگاه‌های مسئول تلاش می‌کنند با افزایش مهارت زندگی زناشویی و سواد همسرداری، آموزش تفاهم و تعامل در تمامی امور، زوج و زوجه را مسئولیت‌ پذیر کنند تا این پدیده در جامعه کاهش یابد.

دلجو اضافه کرد: آمارهای ثبت شده بیانگر این است که در سه ماهه نخست سال جاری در مقابل هر ۱۰۰ ازدواج، ۲۶ طلاق در استان بوشهر به ثبت رسیده‌است.

دلجو با اشاره به تشکیل ۲۷۲ پرونده مطالبه مهریه در سه ماه نخست سال جاری در واحدهای اجرای ثبت استان بوشهر گفت: با اجرایی شدن قانون برنامه ششم توسعه کشور همه پرونده‌های مطالبه مهریه در ابتدا در واحدهای اجرای اسناد رسمی مطرح می‌شود و در صورتی که اموالی از بدهکاران شناسایی نشود پرونده به دادگستری ارجاع شده و این امر تاثیر زیادی در افزایش حجم کاری ادارات اجرا داشته‌است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر