پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۵۵۰
چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: معاون هماهنگی اقتصادی استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر به عنوان معین کشور در صادرات به کشور قطر تعیین شده است مشکلات صادرات به این کشور برطرف شود.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، سعید زرین‌فر در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان بوشهر با تاکید بر همکاری و تعامل اداره بنادر و دریانوردی و گمرکات استان بوشهر در تسریع صادرات کالا به قطر افزود: باید امکانات لازم برای تسریع در خدمات‌رسانی در فعالیت‌های صادراتی در گمرکات و بنادر استان مستقر شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده در واردات کالا بیان کرد: با افزایش قیمت ارز، اکنون دوران طلایی در عرصه صادرات غیرنفتی تلقی می‌شود که باید از این فرصت استفاده کرد.

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر فراهم شدن زمینه فعالیت لنج‌های تجاری برای مشارکت در صادرات کالا و محصولات تولیدی عنوان کرد: تلاش می‌شود مشکلاتی که وجود دارد برطرف شود که همکاری اعضای اتاق بازرگانی بوشهر در این عرصه بسیار مهم و موثر است.

وی، کنترل کالا‌ها و بسته‌بندی محصولات صادراتی را امری مهم و مورد توجه دانست و افزود: فراهم شدن شناور‌های لازم برای تسریع در حمل کالا‌های صادراتی از بنادر استان بوشهر باید مورد توجه قرار بگیرد که تشکیل انجمن صنفی در این عرصه می‌تواند اثرگذار باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر