سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۶۲۰
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

فکرشهر: رزمایش آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس برای مقابله با کرونا در استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: برای مقابله با کرونا با فراخوانی بسیجیان، رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس پایگاه‌های مقاومت بسیج دیشب همزمان با شب میلاد امام رضا (ع) در سراسر استان بوشهر برگزار شد.

سرهنگ سهراب انبارکی هدف از برگزاری این رزمایش را آمادگی بسیجیان برای مقابله با کرونا عنوان کرد و افزود: این عملیات تا بامداد امروز جمعه (۱۳ تیرماه) با رویکرد خدماتی و اجتماعی در مقابله با ویروس کرونا ادامه یافت.

وی با اشاره به ضدعفونی معابر و نقاط پرتردد ادامه داد: هزاران نیروی بسیجی در قالب دسته‌های گردان‌های بیت‌المقدس اقدام به گندزدایی معابر و توزیع ماسک و بسته‌های معیشتی در نقاط تعیین شده کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان، انجام گشت‌های رضویون بسیج  را از دیگر برنامه‌ها دانست و اضافه کرد: گشت رضویون با حضور بسیجیان و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام شد.

وی تاکید کرد: پیام این رزمایش برای دوستان این است که بسیج در هر شرایطی آماده دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌ها و آرمان‌های آن است و در مقابل پیامی هم برای دشمنان دارد که چنانچه به فکر انجام اشتباهی علیه نظام اسلامی بیفتند بسیج آمادگی کامل برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر