پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۶۳۴
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران حضرت معصومه (س) جم، از افتتاح فروشگاه صنایع دستی طلاب در این مدرسه خبر داد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از کوثر، سمیه مدیری با اشاره به افتتاح فروشگاه صنایع دستی طلاب در این مدرسه گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر حمایت از تولیدات ملی، مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) جم نیز با هدف عمل به فرمان رهبر و ولی امر خود اقدام به برپایی فروشگاه هنرها و صنایع دستی طلاب این مدرسه نموده است.

مدیری افزود: در سال جهش تولید باید از هر ظرفیتی برای افزایش تولیدات تمام ایرانی حمایت کرد که برپایی این فروشگاه نیز فرصت مغتنمی برای تحقق این مهم است.

مدیری در رابطه با هدف از برپایی این فروشگاه گفت: هدف از برپایی این فروشگاه ایجاد مکانی برای به خودکفایی رساندن طلاب و امکان ارائه و فروش تولیدات دستی آنان به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد که در عین حال حرمت و شان طلبگی نیز حفظ می شود.

وی درباره اقلامی که در این فروشگاه عرضه می شوند، افزود: در این فروشگاه خوراکی های خانگی، هنرها و صنایع دستی تهیه شده توسط طلاب این مدرسه به صورت حضوری و برخط (آنلاین) عرضه می شود.

 مدیری ادامه داد: در این فروشگاه سعی شده تا مواد غذایی خانگی سالم و با کیفیت مورد نیاز خانواده های شهرستان عرضه شود که از آن میان می توان به عرقیات، شیرینی جات، رب گوجه خانگی، سرکه انگور طبیعی، رشته، بادام کوهی، آویشن، خرما، انواع ترشی های خانگی و ... اشاره کرد. ضمن این که صنایع دستی هنری مانند عروسک های دست بافت، دسته گل حنا، کیف دستی زنانه ی چرمی، زیر قابلمه ای، بافت های زمستانی و.. نیز در معرض فروش گذاشته شده است.

مدیری در پایان خاطر نشان کرد: این فروشگاه در روزهای زوج از ساعت ۸ صبح تا۱۲ظهر مشغول به کار می باشد. همچنین علاقه مندان به خرید برخط (آنلاین) می توانند از طریق شناسه (آیدی) کانال مدرسه سفارشات خود را ثبت نموده و خرید نمایند.

به گزارش فکرشهر، این فروشگاه طی مراسمی به مناسبت دهه کرامت با حضور امام جمعه شهرستان جم، مدیر، کارکنان و جمعی از طلاب این مدرسه افتتاح شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر