جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۶۳۹
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

فکرشهر: نماینده دهیاران شهرستان دشتستان در استان بوشهر، در پیامی، روز دهیار را تبریک گفت.

در پیام «محمد ایلان کشکولی» که نسخه ای از آن برای «فکرشهر» نیز ارسال شده است، آمده:

«بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم تیرماه مصادف با سالگرد تصویب قانون تأسیس دهیاری‌های خودکفا در روستاهای کشور، نقطه عطف پیوند حاکمیت با مشارکت مردمی در عرصه مدیریت محلی در مناطق روستایی است. 

دهیار از یك سو به واسطه ارتباط تنگاتنگ با شورای اسلامی روستا، نهادی مردمی بوده و از سوی دیگر با آخرین سطح حاكمیت دولت در ارتباط است.

دهیاران باید با تعامل و همکاری با اعضای شورای روستا، ریش سفیدان و جامعه روستایی با استفاده از قابلیت های طبیعی و امكانات آب و خاك در چارچوب اهداف و ابعاد توسعه پایدار حرکت کنند.

به برکت وجود دهیاری و حضور و همکاری مردم در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها و به یمن اتحاد ملی و وحدت کلمه، تحت عنایات خداوند متعال و زعامت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بحمدالله پیشرفت‌های چشمگیر و درخور توجهی در جهت محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی به دست آمده است.

در مسیر رو ‌به توسعه روستاها، حمایت‌های همه‌جانبه دولت تدبیر و امید از جمله تخصیص اعتبارات و امکانات قابل‌توجه، تلاش برای رفع خلأهای قانونی و انسجام‌ و نظم‌بخشی به نهاد دهیاری از طریق تدوین لایحه دهیاری‌ها، برنامه‌ریزی کلان برای تقویت بنیه اقتصادی روستاها، اشتغال‌زایی و کارآفرینی در روستاها مسلماً زمینه‌ساز ارتقای کارآمدی دهیاری بوده و خواهد بود.

اینجانب، فرارسیدن 14 تیرماه «روز دهیاری» را به همه دست اندرکاران مدیریت روستایی به ویژه دهیاران سخت کوش در روستاهای شهرستان دشتستان تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال توفیقات روز افزون ایشان را مسالت دارم و امیدوارم با وحدت، همدلی و همزبانی و حمایت های بی دریغ مردم بزرگوار و شوراهای اسلامی بیش از پیش موفق باشند.

محمد ایلان کشکولی
نماینده دهیاران بخش ارم و شهرستان دشتستان»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر