جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کارشناس هواشناسی:
فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: رطوبت و شرجی هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد...
کد خبر: ۷۲۷۳۶
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: رطوبت و شرجی هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در اغلب ساعات امروز و روزهای آینده وضعیت جوی و دریایی به نسبت آرام است.

وی بیان کرد: طی این مدت وزش ملایم باد، غبار محلی، افزایش رطوبت و شرجی هوا و در ابتدای صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در طول روز وزش ملایم باد و در ابتدای صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جهت وزش باد امروز غالباً شمال غربی تا جنوب غربی و فردا غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و در ساعاتی از بعدازظهر تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: همچنین طی این مدت ارتفاع موج دریا در استان بوشهر بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعاتی از بعدازظهر تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت یک و ۳۴ دقیقه بامداد، مد اول دریا ساعت هشت و ۳۲ دقیقه، جزر دوم دریا ساعت ۱۶ و ۲۶ دقیقه و مد دوم ساعت ۲۲ و ۳۳ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر