پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۷۹۲
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: تیم‌های نظارتی برای بررسی استفاده ماسک از سوی کارکنان ادارات و مراجعه کنندگان تشکیل شده که فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، عبدالکریم گراوند در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با بیان اینکه ۴ شهرستان این استان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند افزود: متاسفانه ابتلا به بیماری کرونا در استان بوشهر روند صعودی دارد و این در حالی است که بستری‌ها و فوتی‌ها رو به افزایش است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، تمام کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید ماسک داشته باشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ماسک نقش مهم و تعیین کننده‌ای در حفظ سلامتی افراد دارد تاکید کرد: بی توجهی به پروتکل بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک، خسارت فراوانی به سلامت مردم وارد می‌کند.

وی از تعیین تیم‌های نظارتی برای بررسی استفاده کارکنان ادارات و مراجعه کنندگان از ماسک خبر داد و بیان کرد: این تیم‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که انتظار می‌رود مدیران توجه ویژه‌ای به استفاده کارکنان خود از ماسک داشته باشند.

گراوند با بیان اینکه استفاده از ماسک در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلا به این بیماری نقش مهمی دارد افزود: همه انسان‌ها در حفظ سلامتی جامعه رسالت و وظیفه اخلاقی و دینی دارند و در این راستا استفاده از ماسک باید در بین مردم به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

وی در ادامه با تاکید بر تسریع در تکمیل طرح کاداستر افزود: با توجه به نقش مهم طرح کاداستر در حل مشکلات و اختلافات ملکی باید این طرح امسال تکمیل شود که در این راستا ۴۰ میلیارد ریال تخصیص می‌یابد.

استاندار بوشهر همچنین با تاکید بر توجه به تکمیل شهر هوشمند افزود: برای تسریع در تکمیل شهر هوشمند بوشهر که زیرساخت‌های مهمی برای فناوری دانش‌ها، شرکت‌های نوپا و دانش بنیان محسوب می‌شود اعتبارات لازم تخصیص داده می‌شود.

وی تسریع در جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای را در جهت سرعت بخشیدن در اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی و خدماتی ضروری دانست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر