جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۲۸۶۸
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: مدیرکل محیط زیست استان بوشهر گفت: راه‌اندازی سایت پسماند برازجان یک اتفاق ویژه در سطح استان بوشهر است.

به گزارش «فکرشهر»، فرهاد قلی‌نژاد در بازدید از سایت مکانیزه پسماند شهرداری برازجان و در گفت و گو با شهردار این شهر پیرامون مختصات فنی و کیفی این سایت، با تقدیر از شهرداب رازجان و مجموعه شهرداری این شهر، اظهار داشت: راه‌اندازی این سایت در شهر برازجان یک اتفاق ویژه و نمونه‌ای شاخص در استان بوشهر است که می‌تواند الگویی برای دیگر شهرهای استان باشد. 

وی، با اشاره به اینکه راه‌اندازی سایت مکانیزه و بهداشتی پسماند یک حرکت عالی در جهت حفاظت از محیط زیست و پاسداشت طبیعت است، از شهرداری برازجان خواست تجارب خود در راه‌اندازی این سایت را در اختیار دیگر شهرهای استان قرار دهد تا این اتفاق «فرخنده» در دیگر شهرهای استان نیز تکرار شود.

محمدحسن محمدی ـ شهردار برازجان ـ نیز در این بازدید ضمن ارائه‌ی گزارشی از مراحل راه‌اندازی سایت پسماند شهرداری برازجان اظهار داشت: این شهرداری که در دوره‌ی احداث سایت پسماند از خدمات مشاوره‌ای مشاوران معتبر ملی بهره برده حالا این امکان را دارد که با بومی‌سازی دانش این حوزه، تجارب خود را در اختیار دیگر شهرداری‌های استان قرار دهد.

بر اساس این گزارش، مدیرکل محیط زیست استان و همراهانش ـ معاون پسماند اداره‌کل و رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتستان ـ از کارخانه‌ی بازیافت لاستیک شهرداری برازجان نیز بازدید کرده و در جریان فعالیت های این کارخانه قرار گرفتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر