پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با جان‌باختن ۷ هم استانی دیگر تعداد افرادی که در استان بوشهر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند به ۱۳۴ نفر رسید...
کد خبر: ۷۲۹۰۱
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۸

فکرشهر: دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۱۸ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۲۵ مورد بستری شدند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از انتخاب، لاری گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۴۸ هزار و ۳۷۹ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۸۴ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۰۹ هزار و ۴۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.  ۳۳۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون یک میلیون و ۸۷۲ هزار و ۳۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: استانهای خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند. استانهای تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند.

لاری ادامه داد: مردم جدا از سفرهای غیرضروری و به ویژه سفر به استانهای خراسان رضوی و مازندران خودداری کنند.

به گزارش فکرشهر، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با جان‌باختن ۷ هم استانی دیگر تعداد افرادی که در استان بوشهر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند به ۱۳۴ نفر رسید.

دکتر سعید کشمیری گفت: در حال حاضر ۳۳۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۷۸ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند افزود: در شبانه روز گذشته ۷۰ بیمار  دیگر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند.

 کشمیری ادامه داد: در همین مدت ۶۶ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونا باحال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شدند.

وی  بابیان اینکه ۵۰ نفر از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند تصریح کرد: در حال حاضر ۲۹ مورد از موارد بستری در بخش‌های ویژه با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

دکتر کشمیری تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۴۵۰۳ نفر در بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ۴۱۶۹ نفر ترخیص شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر