سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا محدودیت‌های کرونایی در استان بوشهر یک هفته تمدید شد...
کد خبر: ۷۲۹۷۹
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵

فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا محدودیت‌های کرونایی در استان بوشهر یک هفته تمدید شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی، دکتر کشمیری افزود: با توجه به افزایش شمار شهر‌های قرمز استان از چهار به هشت شهر، بر اساس تقسیم‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محدودیت‌های تعیین‌شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ در این استان برای یک هفته آینده نیز تمدید شد.

وی اضافه کرد: از ۱۴ تیرماه جاری شهرستان‌های بوشهر، کنگان، دشتستان و گناوه در وضعیت قرمز قرار گرفتند که بر اساس هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با کرونا و اختیارات استانداران محدودیت‌هایی برای مدت یک هفته اعمال شد.

کشمیری بیان کرد: با توجه به تقسیم‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل افزایش شیوع بیماری در زمان حاضر به غیر از شهرستان‌های دشتی و جم که در محدوده زرد قرار دارند مابقی هشت شهرستان دیگر استان بوشهر قرمز هستند.

وی اضافه کرد: بر این اساس با توجه به استعلام وزارت کشور در خصوص ادامه محدودیت‌ها و گزارش استاندار بوشهر همه محدودیت‌های تعیین‌شده هفته گذشته برای مدت یک هفته دیگر با تأکید بر نظارت شدید تمدید شد.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا استان بوشهر افزود: بر این اساس استفاده از ماسک در محیط‌های سربسته، دستگاه‌های اداری و اماکن عمومی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، ارائه نکردن خدمات به افرادی که ماسک استفاده نمی‌کنند، غیبت زدن برای کارکنانی که از ماسک در محیط کار استفاده نمی‌کنند، جلوگیری از هرگونه تجمع تا اطلاع ثانوی، تعطیلی خطوط اتوبوس‌رانی در شهر‌های قرمز، برخورد با بازارها، پاساژ‌ها و فروشگاه‌هایی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند انجام می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر