چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:  گرانی های اقتصادی در تمامی عرصه ها نشان از نا کارآمدی برنامه ها و مدیریت کلان سامانه اقتصاد دارد و هر روز شاهد روند رو به رشد آن هستیم...
کد خبر: ۷۳۰۰۲
جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۲۸

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:  گرانی های اقتصادی در تمامی عرصه ها نشان از نا کارآمدی برنامه ها و مدیریت کلان سامانه اقتصاد دارد و هر روز شاهد روند رو به رشد آن هستیم.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله صفایی بوشهری در پیام آدینه که امروز منتشر شد اظهار داشت:  تحول در عرصه اقتصاد بر اساس برنامه (اقتصاد مقاومتی) ابلاغی مقام معظم رهبری (دامت برکاته) تنها راه نجات و پیشرفت است که باید مسؤولان عرصه قانون گذاری و دولت به طور واقعی و جهادی آن را اجرا نمایند.

وی گفت: همه مردم را به مراعات توصیه های بهداشتی و مراقبت های شخصی و اجتماعی درباره بیماری کرونا سفارش می کنم، بی تردید حیات و سلامت تمامی مردم عزیز و گرانقدر ارزشمند بوده و عقلا و شرعا مراقبت از آن لازم است.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: از مسؤولان جدیت بیشتر  را در اجرای دستور العمل های بهداشتی و طرح های جدید پیشگیرانه درخواست می نمایم و از تمام تلاشگران عرصه بهداشت و درمان صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

 وی گفت،: بار دیگر حمایت خویش از قوه قضائیه در مبارزه با فساد اقتصادی اعلام می دارم و از تمامی مجاهدان خط مقدم این تکلیف مهم صمیمانه تشکر می نمایم و اقدامات خدا پسندانه ریاست محترم قوه قضائیه در عرصه تحول آن قوه ارزشمند و تحقق عدالت همه جانبه و امنیت پایدار و مبارزه کارآمد با فسادهای گوناگون به ویژه فساد اقتصادی حمایت کرده و سپاسگزارم. بی تردید مخالفان با این روحیه و رویه قوه محترم قضائیه حامیان سودجوی جریان فساد می باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر