پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: یک گروه از شکارچیان در منطقه شکار ممنوع شاهزاده ابراهیم - تنگ باهوش شهرستان دشتستان در دام محیط بانان گرفتار شدند...
کد خبر: ۷۳۰۵۰
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: یک گروه از شکارچیان در منطقه شکار ممنوع شاهزاده ابراهیم - تنگ باهوش شهرستان دشتستان در دام محیط بانان گرفتار شدند.

به گزارش کرشهر وبه نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، فرهاد قلی‌نژاد بیان کرد: به دنبال پایش منطقه شکار ممنوع شاهزاده ابراهیم - تنگ باهوش و اطلاع از حضور سه نفر متخلف شکار غیرمجاز پستانداران، ماموران یگان حفاظت اداره کل بوشهر برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با رصد کامل متخلفان در طول روز با توجه به موقعیت منطقه و احتمال درگیری با متخلفان آنان را تحت نظر گرفتند و به محض خروج از منطقه هنگامی که قصد داشتند خودرو خود در یکی از باغات همجوار مخفی کنند آن‌ها را دستگیر کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ادامه داد: از این متخلفان یک قبضه سلاح گلوله زنی برنو مجاز که لول آن به سلاح جنگی ژ ۳ تغییر پیدا کرده بود، مقادیری فشنگ جنگی، دوربین چشمی و سایر ادوات شکارکشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: متخلفان بعد از تنظیم صورتجلسه برای رسیدگی به تخلفاتشان به مراجع قضایی معرفی شدند.

قلی نژاد از همشهریان و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست‌محیطی، گزارشات خود را به نزدیکترین اداره یا پاسگاه محیط‌بانی اطلاع دهند و یا با شماره تلفن ۱۵۴۰ تماس بگیرند تا با متخلفان برخورد شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر