پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فاطمه دهقانی:
فکرشهر: مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر از ابلاغ دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران این استان خبر داد...
کد خبر: ۷۳۰۵۹
شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

فکرشهر: مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر از ابلاغ دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران این استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، فاطمه دهقانی در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران اظهار داشت: در راستای اجرای آیین‌نامه استخدامی و  شورای عالی کار، دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران در 16 ماده و یک تبصره برای سال جاری توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور تهیه و به فرمانداری های استان بوشهر ابلاغ شد که همین دستورالعمل مبنای محاسبه حقوق و مزایای دهیاران درسال 1399 است.

وی اعلام کرد: طبق مصوبه فروردین و خردادماه شورای عالی کار، حداقل مزد روزانه دهیاران تمام ‌وقت، از ابتدای سال تا پایان خرداد، روزانه 611809 ریال و از ابتدای تیرماه تا پایان سال، به میزان 636809 ریال تعیین شده‌است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر افزود: حقوق و مزایای دهیاران شامل حقوق مبنا، حقوق پایه، افزایش سنواتی، مزایای سرپرستی، کمک هزینه عائله‌مندی، کمک هزینه اقلام مصرفی و کمک هزینه مسکن است. 

دهقانی یادآور شد: همچنین طبق سنوات گذشته، به دهیاران واجد شرایط، فوق‌العاده‌ای تحت عنوان «فوق‌العاده کارایی» متناسب با درآمد دهیاری، میزان کارایی و بهره‌وری دهیار و اجرای عملیات عمرانی دهیاری حسب شاخص‌های مندرج در ماده 7 با عنوان ارزیابی عملکرد دهیاری‌ها و پیشرفت عملیات عمرانی، پس از تأیید دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قابل پرداخت است.

 وی افزود: به دهیارانی که دوره‌های آموزشی مورد تأیید مرکز مطالعاتِ برنامه‌ریزی شهری و روستایی را اخذ نموده باشند، فوق‌العاده‌ای با عنوان پاداش آموزش محاسبه و پرداخت می شود.

دهقانی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری، سوابق دهیارانی که دارای بیش از یک‌ سال سابقه هستند بر اساس ارقام مندرج در مصوبات مذکور، محاسبه و پایه سنوات با لحاظ سوابق دهیاران، پرداخت خواهد شد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر