پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: از امروز تا پایان هفته جاری دما در برخی از مناطق بویژه مناطق غیرساحلی استان به آستانه ۵۰ درجه خواهد رسید...
کد خبر: ۷۳۲۸۲
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: از امروز تا پایان هفته جاری دما در برخی از مناطق بویژه مناطق غیرساحلی استان به آستانه ۵۰ درجه خواهد رسید.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی درگفت و گو با ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دما در برازجان به ۴۸ درجه رسید و عسلویه نیز با ۳۰ درجه کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کرد.

وی بیان کرد: در این مدت عسلویه با ۸۵ و جم با ۱۵ درصد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان رطوبت را داشتند.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی ، طی ساعت‎هایی وزش باد و گاهی گرد و خاک و در صبحگاه در برخی مناطق همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

وی افزود: در این مدت جهت وزش باد در مناطق شمالی و مرکزی به طور غالب شمال غربی تا شمال با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلو متر در ساعت و از ظهر تا اواخر شب طی ساعت‎هایی تا ۴۶ و در مناطق جنوبی استان جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ و گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎شود.

مساعدی عنوان کرد: در این مدت ارتفاع موج۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل شمالی و مرکزی از ظهر تا اوایل شب ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‎شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۵۳ بامداد، جزر اول دریا ساعت ۱۲:۵۸ ، مد دوم دریا ساعت ۱۷:۲۱ و جزر دوم دریا ساعت ۱۹:۲۸ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر