پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۲۸۸
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با وجود تحریم‌ها تسویه حساب مطالبات با مراکز درمانی، دانشگاهی و هم‌سان سازی حقوق‌های بازنشستگان کار بزرگ سازمان تامین اجتماعی کشور است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی، عبدالکریم گراوند در نشست با مدیران تامین اجتماعی استان بوشهر با تبریک هفته تامین اجتماعی با اشاره به خدمات ارزشمند سازمان تامین اجتماعی در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و درمانی افزود: با وجود شرایط تحریم های ظالمانه اقتصادی اما اقدامات سازمان تامین اجتماعی در زمینه پرداخت مطالبات بسیار ارزشمند است.

وی اضافه کرد:  یکی از اولویت‌های تامین اجتماعی در استان بوشهر نیز تکمیل پروژه های زیرساختی بخش درمان است که باید با جدیت دنبال شود.

گراوند همچنین بر توسعه بیمارستان‌های سلمان فارسی و مهر برازجان به عنوان ۲ مرکز درمانی مهم تامین اجتماعی استان تاکید کرد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: همت و تلاش مجموعه درمان تامین اجتماعی استان باید به سمت تکمیل پروژه‌های درمانی در نقاط مختلف استان باشد.

گراوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره خدمات سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر در مقابله با ویروس کرونا، از خدمات شبانه روزی کادر درمانی تامین اجتماعی استان قدردانی کرد.

در ابتدای این نشست شیرکوند مدیرکل تامین اجتماعی و دکتر زهرا نویدی فر مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گزارشی از اقدام‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف اجتماعی و درمانی تامین اجتماعی استان ارائه کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر