پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره ۷۳۰۰ مورد مثبت کرونا در استان تا کنون، از تمدید محدودیت‌های کرونایی تا پایان هفته خبر داد...
کد خبر: ۷۳۴۳۲
شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره ۷۳۰۰ مورد مثبت کرونا در استان تا کنون، از تمدید محدودیت‌های کرونایی تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، دکتر سعید کشمیری بیان کرد: با تصمیم ستاد ملی کرونا، تمام محدودیت‌های دو هفته اخیر در استان بوشهر به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی افزود: تمام شهرستان‌های استان بوشهر به‌جز شهرستان جم در وضعیت قرمز هستند که این وضعیت قرمز بر اساس تعداد بستری بیماران در بیمارستان‌ها است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد: کسانی که الان بستری هستند حاصل افزایش مبتلایان در دو سه هفته اخیر بوده است و با توجه به وضعیت قرمز کرونا در استان محدودیت‌ها هم بنا به دستور ستاد ملی کرونا ادامه پیدا می‌کند و تمام مصوبات گذشته هم لازم‌الاجرا است.

وی از کاهش نسبی متبلایان به کرونا در استان خبر داد و عنوان کرد: با محدودیت‌هایی اعمال شده و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم، از میزان ابتلا به کرونا در استان کاسته شده، ولی مدتی طول می‌کشد تا اثر آن در بخش بستری آشکار شود.

دکتر کشمیری ادامه داد: در چند روز اخیر میزان ورودی به بیمارستان‌های استان و میزان ترخیصی‌ها به حالت تعادل درآمده که این نشان دهنده کاهش مبتلایان به بیماری است.

وی با بیان اینکه تا کنون تست کرونا ۷۳۰۰ نفر در استان بوشهر مثبت اعلام شده است افزود: اکنون نزدیک به ۳۲۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری که حدود ۴۸ نفر از آن‌ها در بخش ویژه بستری هستند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌کنم رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و حضور نیافتن در مراسم عروسی و عزا و دورهمی‌های خانوادگی را در دستور کار قرار دهند تا از وضعیت قرمز کرونا خارج شویم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر