پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: زهرا عبداللهی بهیار درمانگاه شهید مطهری تامین اجتماعی گناوه که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از مدتی پیش در بستر بیماری بود، پس از تحمل رنج و مشقت فراوان به دیدار معبود و همکاران شهید خود پیوست...
کد خبر: ۷۳۵۲۸
دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

فکرشهر: «زهرا عبداللهی»، بهیار درمانگاه شهید مطهری تامین اجتماعی گناوه که بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از مدتی پیش در بستر بیماری بود، پس از تحمل رنج و مشقت فراوان به دیدار معبود و همکاران شهید خود پیوست.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، زهرا عبداللهی پنجمین شهید مدافع سلامت استان بوشهر است که در راه کمک به مداوا و نجات بیماران جان خود را از دست داد.

روابط عمومی تامین اجتماعی، بیمارستان امیرالمومنین (ع) و شبکه بهداشت و درمان گناوه در اطلاعیه ای ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر برانگیز این بهیار حاذق و دلسوز که پس از هفته‌ها مبارزه با بیماری کرونا به دیدار معبود خویش شتافت را به خانواده ایشان و جامعه فرهیخته و خدوم بهداشت و درمان استان بوشهر  و مردم این شهرستان تسلیت اعلام کرد.

در این اطلاعیه تاکید شده بدون تردید اعمال و خدمات بی شائبه این شهید که عمر خود را وقف خدمت به بندگان خدا کرد، در نزد خداوند متعال محفوظ است و دعای خیر بیماران بهترین توشه برای آخرت ایشان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر