جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۷۵۷
يکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتی گفت: علت اصلی افزایش مبتلایان به کرونا در سطح شهرستان دشتی حضور افراد در تجمعات به ویژه مراسم تشییع است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، عبدالله نادری در نشست شورای اداری شهرستان دشتی با اشاره به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور اظهار داشت: برگزاری نماز جمعه در کشور و شهرستان مایه خیرات و برکات زیادی بوده است.

وی افزود: ایجاد مزاحمت توسط هواپیماهای جنگی آمریکا برای هواپیمای مسافربری ماهان نقض حقوق بشر و نادیده گرفتن معاهدات بین‌المللی و مقررات ایکائو است.

نادری ضمن تقدیر از کادر درمانی شهرستان ادامه داد: علت اصلی افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در سطح شهرستان حضور افراد در تجمعات به ویژه مراسم تشییع است.

وی بابیان اینکه صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نکنند برخورد و پلمب می‌شوند اضافه کرد: در اداراتی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود مدیران آن دستگاه به تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

فرماندار دشتی یا اشاره به خدمات دولت در سطح شهرستان گفت: علی‌رغم همه مشکلات، کمبودها و تحریم‌ها اقدامات خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه مدیران مکلف به انعکاس خدمات نظام و دولت در سطح شهرستان هستند خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال مدیران در حوزه سرمایه‌گذاری تلاش کنند و موانع پیش رو در این حوزه را برطرف کنند.

نادری بابیان اینکه مهارت‌آموزی در سطح شهرستان باید تبدیل به کارآفرینی شود افزود: برنامه آموزشی در سطح شهرستان متناسب با نیاز شهرستان باشد.

وی بر ضرورت مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی در سطح شهرستان تأکید کرد و اظهار داشت: مدیران از شرکت‌های دانش بنیان و تشکل‌های مردمی حمایت و از ظرفیت‌های آنان استفاده کنند.

فرماندار شهرستان دشتی با اشاره به اینکه مدیران اهتمام جدی نسبت به برپایی میز خدمت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند، خاطرنشان کرد: در مواقع بحران مدیران همواره پاسخگو و آمادگی لازم داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر