پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۷۶۴
يکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: با توقیف دو فروند شناور در آب‌های گناوه و کنگان، انواع کالای قاچاق به ارزش ۶۴۷ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از صداوسیما، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد بیان کرد: مرزداران پایگاه دریابانی گناوه و کنگان با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، دو فروند شناور (دوبه و تجاری) همراه با حجم زیادی کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.
 
وی افزود: در این دو عملیات جداگانه مرزبانان موفق شدند، انواع کالای قاچاق شامل موتورسیکلت سنگین و لوازم یدکی موتورسیکلت، اتاق کامیون، ترازوی دیجیتال، انواع لوازم یدکی و لوازم صوتی خودرو، لپ‌تاپ، لوازم جانبی موبایل، اسباب بازی، لوازم آرایشی بهداشتی، دستگاه تراشکاری و... کشف کنند.
 
فرمانده مرزبانی استان بوشهر، ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را بیش از ۶۴۷ میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: در همین زمینه ۱۲ نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.
 
وی با تاکید بر اینکه قاچاق کالا ضد اقتصاد مقاومتی است و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را هدف قرار می‌دهد، عنوا ن کرد: تلاش مرزبانان استان بوشهر برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با مخلان پدیده‌ی شوم قاچاق کالا برخورد قاطعانه خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر