پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۳۷۷۶
يکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

فکرشهر:  فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: در ۲ عملیات جداگانه در بندرهای گناوه و کنگان این استان ۶۴۷ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد در این ارتباط افزود: مرزداران پایگاه‌های دریابانی گناوه و کنگان، ۲ فروند شناور حامل میزان زیادی کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این شناورها موتورسیکلت سنگین و لوازم یدکی موتورسیکلت، اتاق کامیون، ترازوی دیجیتال، انواع لوازم یدکی خودرو، لوازم صوتی خودرو، لپ‌تاپ، لوازم جانبی موبایل، اسباب بازی، لوازم آرایشی بهداشتی و دستگاه تراشکاری قاچاق به ارزش برآوردی ۶۴۷ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال کشف شد.

رضایی نژاد ادامه داد: در این عملیات‌ها ۱۲ قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه قاچاق کالا ضد اقتصاد مقاومتی است و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را هدف قرار داده است، گفت: تلاش دریابانی برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با تمام توان ادامه دارد و با  قاچاقچیان کالا  قاطع برخورد خواهد شد.

 نیروهای مرزبانی استان بوشهر در سه ماه گذشته سال جاری ۲۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق و سوخت در این استان کشف و ضبط کرده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر