چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۰۷۶
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

فکرشهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از انهدام باند سوداگران مرگ خبر داد و گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر بوشهر و فارس ۳۰ کیلوگرم حشیش و شیشه کشف شد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ عبدالرضا شبانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه تمام نقاط استان بوشهر تحت رصد اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی در راستای مبارزه با سوداگران مرگ است اظهار داشت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر در هفته پایانی ماه گذشته با انهدام  باند سوداگران مرگ یک تن مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شد.

وی با اشاره به متلاشی‌شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس گفت: با انجام  اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت حرفه‌ای در قاچاق و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه فعالیت این سوداگران مرگ در دستور کار پلیس فارس و بوشهر قرار گرفت خاطرنشان کرد: پس از کسب اطلاعات لازم مبنی بر فعالیت 2 قاچاقچی برای انتقال مواد مخدر از طریق محورهای مواصلاتی استان بوشهر فعالیت این سوداگران مرگ در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سرهنگ شبانی از استقرار چند تیم عملیاتی برای دستگیری قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ماموران در کنترل خودروهای عبوری، در یکی از محورهای شهرستان شیراز خودروی سواری حامل موادمخدر که از قبل شناسایی شده بود را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه "در این عملیات مشترک 30 کیلوگرم  مواد مخدر کشف شد" تصریح کرد: در بررسی از خودرو توقیفی  16 کیلوگرم شیشه و 14 کیلوگرم حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: در همین رابطه  متهمان دستگیر  و پس از معرفی به مراجع قضایی با قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر