جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۰۹۴
يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶

فکرشهر: استاندار بوشهرگفت: باتوجه به نقش بنادر و تجارت دریایی بعنوان ظرفیت های توسعه ای این استان  اجرای طرح مجتمع بندری نگین ظرفیت پهلوگیری شناورها در اسکله بندر بوشهر را تا ۵۰ هزار تن افزایش می‌دهد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، عبدالکریم گراوند در نشست برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر افزود: اجرای طرح‌های اسکله‌سازی، راه دسترسی به  بندر نگین و لایروبی حوضچه این بندر از جمله پروژه‌های مهمی است   که مردم انتظار دارند  زودتر تکمیل و راه‌اندازی شود چرا که این پروژه در رونق  اقتصادی، تجارت و اشتغال‌زایی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی با تاکید بر تشکیل کارگروه تخصصی برای رفع مشکلات اجرای پروژه مجتمع بندری نگین گفت: پروژه‌های مهم و حیاتی از جمله اسکله‌سازی، توسعه بنادر، سدسازی، راهسازی، بزرگراه‌ها و راه‌آهن باید با توجه ویژه  انجام شود و ایجاد وقفه در اجرای آنها از هیچ مدیری پذیرفته نمی‌شود.

استاندار بوشهر یادآورشد:سرعت بخشی در اجرای پروژه‌های توسعه‌ا ضروری است و مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن گره گشایی باید موانع توسعه را برطرف کنند.

وی گفت:یکی از وظایف مهم مدیران دستگاه‌های اجرایی سرعت بخشی در توسعه استان و گره گشایی از مشکلات است.

استاندار بوشهر یکی از راهکارهای تحقق جهش تولید را زمینه‌سازی در سرعت بخشی اجرای پروژه‌ها دانست و بیان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهمی در بخش‌های مختلف است که حرکت در زمینه توسعه و گره‌گشایی در مشکلات باید در اولویت  برنامه مدیران قرار بگیرد.

وی یادآورشد: پروژه پیست قایقرانی از مصوبه‌های سفر استانی رئیس جمهوری و اعتبارات آن ابلاغ شده که باید اجرایی شود.

گراوند با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن پروژه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر گفت: در سفر رئیس قوه قضاییه پروژه‌هایی برای اجرا در شهرستان‌های استان بوشهر مصوب شد که بخشی از اعتبارات آن استانی و بخشی هم از سوی قوه قضاییه تامین می‌شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های مهم، اساسی و حیاتی استان گفت: پروژه راه‌آهن استان که از اصلی‌ و مهم‌ترین طرح‌ها محسوب می‌شود باید اجرای آن سرعت و شتاب بیشتری بگیرد تا یکی از مطالبات مهم و به حق مردم که در توسعه استان بوشهر نقش اساسی دارد محقق شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر