پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۱۴۵
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

فکرشهر: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه ای که به صورت مجازی برگزار شد به موضوع انتخابات ۱۴۰۰ پرداخت.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، در این جلسه که به ریاست دوره ای  محمد خون چمن دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی برگزار شد، پس از طرح اخبار و مسائل روز اعضای شورا ضمن قدر شناسی از زحمات و تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان کشور که در میدان مبارزه با بیماری کرونا ایثارگرانه تلاش و فعالیت می کنند، رعایت پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری خطرناک را از همگان خواستار شدند و رعایت مسائل بهداشتی را بزرگترین همراهی با کادر درمانی کشور و قدرشناسی از این عزیزان دانستند .

توجه مجموعه های اجرایی و تقنینی نظام به معیشت و رفاه مردم در این شرایط سخت کنونی یکی دیگر از مسائلی بود که در ادامه جلسه مورد بحث و تاکید شورا قرار گرفت.

گزارش  حسین کمالی رییس کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از فعالیت های این کمیته در خصوص راهبردها و برنامه های شورای هماهنگی در زمینه ی مسائل سیاسی و اقتصادی خصوصا انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سال ۱۴۰۰ از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

در ادامه ی جلسه مصطفی کواکبیان رییس کمیته امور استان های شورای هماهنگی گزارشی از برنامه های این کمیته در ارتباط با فعالیت شورای هماهنگی در ۳۱ استان کشور به شورا ارائه کرد.

پس از گزارش کمیته ها و در پی گزارش یکی از اعضا از مباحث اختلافی اخیر میان نهاد ریاست جمهوری و شهرداری تهران، ابراز امیدواری شد تا این موضوع با پایبندی به قانون و حمایت و تقویت نهادهای انتخابی که خود از مهمترین دغدغه های دولت تدبیر و امید بوده است، حل و فصل شود؛ چرا که عمل به قانون اولین و مهمترین انتظار مردم از مجریان قانون است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر