پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۳۵۱
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: اگرچه این تیم از همه لحاظ از سایر تیم‌های لیگ برتر ضعیف‌تر است اما با تلاش بازیکنان دلم روشن است که در برابر تراکتور سازی تبریز نتیجه خوبی می‌‏گیریم.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مهدی پاشازاده روز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر برابر تراکتورسازی تبریز افزود: تراکتور خارج از زمین میهمان ماست که امیدوارم بیرون از زمین، میزبان و درون زمین، رقیب خوبی برای این تیم باشیم.

وی بیان کرد: اکنون تنها چیزی که دل‌مان به آن گرم است و در این ۲ هفته با بچه‌ها کار کردیم این است که یک تیم و همدل باشیم.

پاشازاده تاکید کرد: از هر لحاظ از همه تیم‌ها ضعیف‌تر هستیم و تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که از لحاظ تیمی بهتر از رقیبان شویم.

وی گفت: بازیکنان شاهین بیش از حد خود زحمت می‌کشند و آنها زیر فشار هستند چراکه کادر فنی از لحاظ بدنی، نظم و تاکتیک سخت‌گیری زیادی می‌کند.

وی بیان کرد: امیدوارم با به ثمر نشستن تلاش‎های بازیکنان شاهد بازی خوبی باشیم و نتیجه خوبی از بازی برابر تراکتورسازی کسب کنیم.

پاشازاده در ارتباط با مصدومان تیمش گفت: حسین مالکی، سجاد حیدری و سجاد مشکل‌پور همچنان مصدوم هستند و امین مشایخ و بهروز نوروزی نیز بتازگی به جمع بازیکنان اضافه شدند.

وی ادامه داد: خدا را شکر جوانان و باتجربه‌های بسیار خوبی داریم که بازیکنان باتجربه ما مانند جوانان می‌دوند و زحمت می‌کشند که خیلی اوقات، بهتر از آنها هم هستند.

پاشازاده عنوان کرد: نوید ما به مردم بوشهر در شرایط کنونی تیم این است که قول می‌دهیم تمام تلاش خود را بکار بگیریم.

وی افزود: در تمرین همیشه می‌گویم هر کسی وظیفه خود را به نحو مطلوب و با تمرکز کامل انجام دهد.

پاشازاده یادآور شد: ما نتوانستیم سالنی برای آنالیز رقبا داشته باشیم اما با وجود همه کمبودها و محدودیت‌ها آنالیزهای خوبی انجام دادیم.

پاشازاده تاکید کرد: قول می‌دهم با تمام وجود بازی می‌کنیم، اما هزار و یک اتفاق در فوتبال ممکن است بیفتد و امیدوارم نتیجه خوبی رقم بخورد چراکه دلم روشن است.

تراکتورسازی تبریز و شاهین بوشهر در هفته بیست و هشتم رقابت‎های لیگ برتر دوشنبه شب در بوشهر به مصاف یکدیگر می‎روند.

اکنون تراکتورسازی با ۴۶ امتیاز در رده سوم و شاهین شهرداری بوشهر نیز با ۲۱ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر