سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۳۵۸
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیدواریم در دیدار دوشنبه شب با پیروزی برابر شاهین بوشهر مسیر این تیم برای گرفتن سهمیه بازی‏‌های آسیایی تسهیل شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، ساکت الهامی روز یکشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با شاهین بوشهر افزود: از روز اولی که کار در تراکتور سازی را شروع کردیم، هدفمان کسب سهمیه بود و مجموعه ما در این راه تمام سعی و تلاش خود را بکار گرفته است.

وی بیان کرد: اکنون شرایط به گونه‌ای است که تراکتور می‌تواند پس از مدت‌ها سهمیه آسیا را کسب کند.

الهامی ادامه داد: ما در جام حذفی نیز شرایط خوبی داریم و امیدوارم فرداشب نیز یک بازی زیبا را از جانب هر دو تیم شاهد باشیم و بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم  زیرا چاره‌ای جز گرفتن سه امتیاز نداریم.

وی یادآور شد: شرایط بازی تراکتور و شاهین بوشهر به شکلی است که هر ۲ تیم به برد در این بازی نیاز مبرم دارند و برای آنها جای هیچگونه ریسک و اشتباهی وجود ندارد.

الهامی اظهار داشت: با توجه به اینکه در بازی فردا هر دو تیم برای پیروزی بازی می کنند این وضعیت به زیبایی‌های فوتبال و شکل گرفتن یک بازی تهاجمی کمک شایانی می‌کند.

وی گفت: هر تیمی که تمرکز و بار روانی خوبی داشته باشد می‌تواند پیروز از میدان خارج شود و شرایط خود را در جدول مسابقات بهبود ببخشد.

الهامی افزود: در زمان حاضر دیدار با هیچ تیمی آسان نیست بویژه تیم‌هایی همانند شاهین که اکنون به عنوان یکی از تیم‌‎های شایسته لیگ برای بقا می‌جنگد.

سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: خوشحالم که مهدی پاشازاده مربی جوان و کاربلدی که دیر به حقش در فوتبال رسیده، سکان دار تیم خوب شاهین شده‌است و برای وی در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

تراکتورسازی تبریز و شاهین بوشهر در هفته بیست و هشتم رقابت‎های لیگ برتر دوشنبه شب در بوشهر به مصاف یکدیگر می‎روند.

اکنون تراکتورسازی با ۴۶ امتیاز در رده سوم و شاهین شهرداری بوشهر نیز با ۲۱ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر