سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۴۳۷۳
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲

فکرشهر:  فرماندار شهرستان دشتستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع تصرف زمین‌های دولتی، گفت: رسانه‌های دشتستان در مقابله با زمین‌خواری فریاد بزنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، فتح‌الله نوروزی در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان نیازمند همکاری و یاری رسانه‌ها و تعامل با خبرنگاران هستیم و باید همه در کنار هم برای رسیدن به اهداف تلاش کنیم.

وی رسانه‌ها را از عوامل توسعه و پیشرفت هر جامعه دانست و بیان کرد: شفافیت، صداقت، اطلاع‌رسانی دقیق از ویژگی‌های رسانه‌ها و خبرنگاران است که ما به رسانه‌های شهرستان نگاه تعاملی داریم.

فرماندار دشتستان با اشاره به مشکلات خبرنگاران شهرستان اضافه کرد: کمیته‌ای متشکل از خبرنگاران پیشکسوت دشتستان راه اندازی می‌کنیم و با همراهی مسئولان استانی برای رفع مشکلات اهالی رسانه شهرستان تلاش خواهیم کرد.

راه‌اندازی خانه مطبوعات در دشتستان

وی راه‌اندازی خانه مطبوعات در شهرستان دشتستان را مهم دانست و افزود: می‌توانیم با همراهی و هم‌افزایی رسانه‌ها اقدامات خوبی را برای توسعه و پیشرفت شهرستان داشته باشیم.

نوروزی در ارتباط با کرونا در دشتستان نیز گفت: تاکنون هزار و ۸۹۲ مورد ابتلای به کرونا در شهرستان ثبت شده است که هزار و ۵۸۶ نفر بهبود یافته و ۱۱۲ نفر نیز جان باخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه از شب برگزاری انتخابات دوم اسفند تاکنون در تلاش برای مقابله با کرونا بوده‌ایم، افزود: یکی از دلایل مرگ و میر بالای بیماران کرونایی در شهرستان، داشتن بیماری‌های زمینه‌ای نظیر دیابت است. برخی از فوتی‌ها نیز از دیگر شهرستان‌ها به دشتستان منتقل شده‌اند.

توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی

فرماندار دشتستان با تقدیر از پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان دشتستان برای تجهیز بیمارستان شهید گنجی برازجان، خاطرنشان کرد: تجهیزات خوبی از سوی شورای راهبردی پتروشیمی‌ها وارد شهرستان شده و تجهیزات دیگری نیز به زودی اضافه می‌شود.

نوروزی از تلاش برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان خبر داد و تصریح کرد: توسعه بیمارستان ۱۷ شهریور، احداث بیمارستان ۶۴ تخت خوابی تأمین اجتماعی و آماده افتتاح شدن دو کلینیک در شهر برازجان از جمله این اقدامات است.

وی خواستار همراهی و همکاری رسانه‌های دشتستان در مقابله با زمین‌خواری شد و افزود: کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته است و از سال ۹۸ تا خردادماه امسال دو هزار و ۲۴۵ هکتار اراضی دولتی به نفع دولت آزاد شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر